Thursday, March 7, 2013

ေပါတလိယသုတ္ 2

သူႂကြယ္ ထိုသို႔ ျဖစ္လွ်င္ နားေထာင္ေလာ့၊ ေကာင္းစြာ ႏွလုံးသြင္းေလာ့၊ ေဟာျပေပအံ့ ဟု
(မိန္႔ေတာ္မူ၏)။ “အသွ်င္ဘုရား ေကာင္းပါၿပီ” ဟု ေပါတလိယသူႂကြယ္သည္ ျမတ္စြာဘုရားအား ျပန္ၾကား
ေလွ်ာက္ထား၏။ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ဤတရားကို ေဟာေတာ္မူ၏-
    ၃၃။ “အသက္ မသတ္ျခင္းကို မွီ၍ အသက္ သတ္ျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို
(ငါဘုရား) ေဟာထား၏၊ ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာ
ေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္
တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အသက္ကို သတ္ေလ့ ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏၊” “ငါသည္ ထို(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္
တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံေန၏။ အကယ္၍ ငါသည္ အသက္ သတ္ေလ့ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊
အသက္ သတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ အသက္
သတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္
စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။ အသက္ သတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ
ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။ ဤအသက္
သတ္ျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤအသက္ သတ္ျခင္းသည္ ပင္လွ်င္
ပိတ္ပင္ တားဆီး တတ္ေသာ နီဝရဏျဖစ္၏၊ အသက္ သတ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္
ျဖစ္ေပၚလာမည့္ တရား, ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ အသက္ သတ္ျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ေသာ
သူအား မျဖစ္ေပၚၾကကုန္။ “အသက္ မသတ္ျခင္းကို မွီ၍ အသက္ သတ္ျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ 
ထိုစကားကို ဤ (ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို စြဲ၍ ေဟာထား၏။
    ၄၃။ “ေပးေသာ ဥစၥာ ယူျခင္းကို မွီ၍ မေပးေသာ ဥစၥာယူျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို
(ငါဘုရား) ေဟာထား၏၊ ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား သနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာ
ေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကာင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏
အေၾကာင္းေၾကာင့္ မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူေလ့ ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏၊ ငါသည္ (ထိုအေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကို
ပယ္ျခင္းငွါ အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံေန၏”။
    အကယ္ ငါသည္ မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူေလ့ ရွိသူ ျဖစ္အံ၊ မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းတည္း
ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းတည္း ဟူေသာ
အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏၊
မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌
မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။
    ဤမေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤမေပးေသာ
ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္ တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏၊ မေပးေသာ ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းတည္း
ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါ တရား, ပင္ပန္ျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ မေပးေသာ
ဥစၥာကို ခိုးယူျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ေသာ သူအား မျဖစ္ေပၚၾကကုန္။ “ေပးေသာ ဥစၥာ ယူျခင္းကို မွီ၍ မေပးေသာ ဥစၥာ
ယူျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထိုစကားကို ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၃၅။ “မွန္ကန္ေသာ စကားကို မွီ၍ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို (ငါဘုရား)
ေဟာထား၏။ ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏
တပည့္သားသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၏- ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ မမွန္ကန္ေသာ
စကားကို ေျပာဆိုေလ့ ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏၊ ငါသည္ ထို(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ
က်င့္ႀကံေန၏။
    အကယ္၍ ငါသည္ ပင္လွ်င္ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုေလ့ ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို
ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏။ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို
ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း တို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္
စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။
    မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ
ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။ ဤမမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းသည္ ပင္လွ်င္
(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏။ ဤမမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္ တားဆီးတတ္ေသာ
နီဝရဏ ျဖစ္၏၊ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါ
တရား, ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ေသာ သူအား
မျဖစ္ေပၚ ႏိုင္ကုန္။ “မွန္ကန္ေသာ စကားကို မွီ၍ မမွန္ကန္ေသာ စကားကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထိုစကားကို ဤ
(ဆိုခဲ့ ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၃၆။ “ကုန္းမတိုက္ေသာ စကားကို မွီ၍ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို (ငါဘုရား)
ေဟာထား၏၊ ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား သနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာ ေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏
တပည့္သားသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကုန္းတိုက္ေသာ
စကားကို ဆိုသူ ျဖစ္ရာ၏။ ငါသည္ ထို (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ၾကံ ေန၏၊
    အကယ္၍ ငါသည္ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုသူ ျဖစ္အံ့၊ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းတည္း
ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ
အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။
ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ေျပာဆိုျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌
မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။
    ဤကုန္းတိုက္ေသာ စကားသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤကုန္းတိုက္ေသာ စကားသည္
ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္ တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏။ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ေျပာဆို ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္
ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါ တရား, ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားမွ ေရွာင္ၾကဥ္သူအား မျဖစ္ေပၚ
ႏိုင္ကုန္။ “ကုန္းမတိုက္ေသာ စကားကို မွီ၍ ကုန္းတိုက္ေသာ စကားကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထုိစကားကို ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ)
အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၃၇။ “မတပ္မက္ မလိုခ်င္မႈကို မွီ၍ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို (ငါဘုရား) ေဟာထား၏။
ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားသည္ ဤသို႔
ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ တပ္မက္မႈ လိုခ်င္မႈ ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏၊”
“ငါသည္ ထုိ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံေန၏။
    အကယ္၍ ငါသည္ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈ ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို
ငါကုိယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း
ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍
ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။
    ဤတပ္မက္ လိုခ်င္မႈသည္ ပင္လွ်င္ အေႏွာင္အဖြဲ႔ သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤတပ္မက္ လိုခ်င္မႈသည္ ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္
တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏၊ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါ တရား,
ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈမွ ၾကဥ္ေရွာင္ေသာ သူအား မျဖစ္ေပၚ ႏိုင္ကုန္။ “မတပ္မက္ မလိုခ်င္မႈကို
မွီ၍ တပ္မက္ လိုခ်င္မႈကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထုိစကားကို ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၃၈။ “မကဲ့ရဲ႕ မျခဳတ္ျခယ္ျခင္းကို မွီ၍ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို (ငါဘုရား) ေဟာထား၏။
ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားသည္
ဤသုိ႔ ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္တတ္ေသာ အေလ့ရွိသူ
ျဖစ္ရာ၏။
    ငါသည္ ထို(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံ ေန၏။ ငါသည္ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္
တတ္ေသာ အေလ့ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏။
ငါ့ကို ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက
ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ကုန္ရာ၏။ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌
မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ျဖစ္ရမည္။
    ဤကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းသည္ ပင္လွ်င္
ပိတ္ပင္ တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏၊ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္
အာသေဝါတရား, ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ ကဲ့ရဲ႕ ျခဳတ္ျခယ္ေလ့ မရွိသူတို႔အား မျဖစ္ေပၚႏိုင္ကုန္။ “မကဲ့ရဲ႕
မျခဳတ္ျခယ္ျခင္းကို မွီ၍ ကဲ့ရ႕ ျခဳတ္ျခယ္ျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထိုစကားကို ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍
ေဟာထား၏။
    ၃၉။ “အမ်က္မထြက္ျခင္း မပင္ပန္းျခင္းကို မီွ၍ အမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို
(ငါဘုရား) ေဟာထား၏၊ ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏
တပည့္သားသည္ ဤသို႔ ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ အမ်က္ထြက္ေလ့
ရွိသူ ပင္ပန္းေလ့ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏။
    ငါသည္ ထို(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကိုပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံ ေန၏။ အကယ္၍ ငါသည္
အမ်က္ ထြက္ေလ့ရွိသူ ပင္ပန္း ေလ့ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ ငါ့ကို အမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းတည္း
ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္း တို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏိႈင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။
အမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ
လားရာ ရွိသည္သာ ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။
    ဤအမ်က္ ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤအမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းသည္
ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္ တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏။ အမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္
ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါတရား, ပင္ပန္းျခင္း, ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ အမ်က္ထြက္ေလ့ မရွိသူ ပင္ပန္းေလ့ မရွိသူတို႔အား
မျဖစ္ေပၚႏိုင္ကုန္။ “အမ်က္မထြက္ျခင္း မပင္ပန္းျခင္းကို မွီ၍ အမ်က္ထြက္ျခင္း ပင္ပန္းျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ ထိုစကားကို 
ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၄၀။ “လြန္စြာ မာန္ မမူျခင္းကို မွီ၍ လြန္စြာ မာန္ မူျခင္းကို ပယ္ရမည္” ဟူေသာ စကားကို (ငါဘုရား) ေဟာထား၏။
ထိုစကားကို အဘယ္ကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထားသနည္း- သူႂကြယ္ ဤသာသနာေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရား၏ တပည့္သားသည္ ဤသို႔
ဆင္ျခင္၏- “ငါသည္ အၾကင္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔၏ အေၾကာင္းေၾကာင့္ လြန္စြာ မာန္မူေလ့ ရွိသူ ျဖစ္ရာ၏”။
    “ငါသည္ ထို(အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္တို႔ကို ပယ္ျခင္း အႂကြင္းမဲ့ ျဖတ္ျခင္းငွါ က်င့္ႀကံေန၏။ အကယ္၍ ငါသည္ လြန္စြာ
မာန္မူျခင္း ရွိသူ ျဖစ္အံ့၊ လြန္စြာ မာန္မူျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ငါ့ကို ငါကိုယ္တိုင္လည္း စြပ္စြဲရာ၏၊ ငါ့ကို လြန္စြာ
မာန္မူျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔သည္လည္း ဆင္ျခင္ ႏႈိင္းခ်ိန္ စိစစ္ၾက ကုန္၍ ကဲ့ရဲ႕ ကုန္ရာ၏။
လြန္စြာ မာန္မူျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ကိုယ္ခႏၶာ ပ်က္စီး၍ ေသၿပီးသည္မွ ေနာက္၌ မေကာင္းေသာ လားရာ ရွိသည္သာ
ဧကန္ ျဖစ္ရမည္။
    ဤလြန္စြာ မာန္မူျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ (အေႏွာင္အဖြဲ႔) သံေယာဇဥ္ ျဖစ္၏၊ ဤလြန္စြာ မာန္မူျခင္းသည္ ပင္လွ်င္ ပိတ္ပင္
တားဆီးတတ္ေသာ နီဝရဏ ျဖစ္၏၊ လြန္စြာ မာန္မူျခင္းတည္း ဟူေသာ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ အာသေဝါ တရား, ပင္ပန္းျခင္း,
ပူပန္ျခင္း တရားတို႔သည္ လြန္စြာ မာန္မူျခင္း မရွိသူအား မျဖစ္ေပၚႏိုင္ကုန္။ “လြန္စြာ မာန္မမူျခင္းကို မွီ၍ လြန္စြာ မာန္မူျခင္းကို ပယ္ရမည္”
ဟူေသာ ထုိစကားကို ဤ(ဆိုခဲ့ၿပီးေသာ) အေၾကာင္းကို အစြဲျပဳ၍ ေဟာထား၏။
    ၄၁။ သူႂကြယ္ အက်ဥ္းအားျဖင့္ ေဟာၾကား၍ အက်ယ္အားျဖင့္ ေဝဖန္ထားေသာ အၾကင္ တရား ရွစ္ပါးတို႔သည္ ျမတ္စြာဘုရား
အဆုံးအမ၌ လူ႔အသုံးအႏႈန္း ျဖတ္ျခင္းငွါ ျဖစ္ကုန္၏။ ထိုတရား ရွစ္ပါးတို႔ ဟူသည္ ဤသည္တို႔ပင္တည္း။ ထိုမွ်ေလာက္ျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရား
အဆုံးအမ၌ အခါခပ္သိမ္း လုံးဝ အသုံး အႏႈန္း ျပတ္သည္ မဟုတ္ေသးသည္ သာတည္းဟု (မိန္႔ေတာ္မူ၏)။
    အသွ်င္ဘုရား အဘယ္သို႔ေသာ အျခင္းအရာ အားျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရား၏ အဆုံးအမ၌ အခါခပ္သိမ္း လုံးဝ အသုံးအႏႈန္း ျပတ္ျခင္းသည္
ျဖစ္ပါသနည္း။ အသွ်င္ဘုရား ေတာင္းပန္ပါ၏၊ ျမတ္စြာဘုရားသည္ ျမတ္စြာဘုရား အဆုံးအမ၌ အခါခပ္သိမ္း လုံးဝ အသုံးအႏႈန္း ျပတ္ျခင္း
ျဖစ္ပုံ တရားေတာ္ကို အကၽြႏ္ုပ္အား ေဟာေတာ္မူပါ ဟု (ေလွ်ာက္၏)။

No comments:

Post a Comment