Tuesday, August 7, 2012

"မဟာေဗာဓိၿမဳိင္ဆရာေတာ္" သံေ၀ဂလမ္း - မွ ထုတ္ႏုတ္ထားပါသည္

ဤဘ၀ပါ မရဏသည္ကား ဘ၀ခြင္ျဖစ္စဥ္ ဟူ၍ အထင္အရွား ရွိေနေသးသမွ် စကၠန္႔မလပ္ပင္
စပ္လ်က္ ထပ္လ်က္ျဖင့္ တာ၀န္ယူကာ အၿမဲလိုက္ပါေနၾကမည္။
သို႔ေၾကာင့္ ငါသည္လည္း ခဏပိုင္းေနေလးမ်ားျဖင့္သာ
ခရီးသြားလာခြင့္ရၿပီး ထိုခဏပိုင္းေလးအတြင္းမွာပင္ ေသေပးေနရသည္ခ်ည္းသာ။
အမ်ားတကာတို႔သည္လည္း ဤခဏပိုင္း ေနခြင့္ရေလးမ်ားျဖင့္သာ
အသက္ရွင္ခြင့္ရေနၾကရၿပီး ထိုခဏပိုင္းေလးအတြင္းမွာပင္ အသက္ေသ ေသသြားရသည္ခ်ည္းသာ။
သခ်ၤဳိင္းထားကား အေသဆုံးသျဖင့္ သြားေရာက္ပို႔ၾကရျခင္းသာ။
သို႔ေၾကာင့္ ငါသည္လည္း သည္မွာျဖစ္ေသာ နာမ္႐ုပ္ သည္မွာတြင္ ခဏခ်င္းခ်င္း ခ်ဳပ္လ်က္ကရွိၿပီး၊
သည္မွာ အသစ္ေမြး သည္မွာပင္ အသစ္ေသေပးခဲ့ရသည္။
သို႔ျဖင့္ပင္ ငါဆိုေသာ ထိုငါသည္ ၀ယ ေခၚ အပ်က္၏ သေကၤတျပျဖစ္ေသာ အရြယ္မ်ားကလည္း
ေမြးကင္းစအရြယ္၊ ကေလးအရြယ္၊ လူလတ္အရြယ္၊ လူႀကီးပိုင္းအရြယ္၊ အိုႀကီးခ်က္မအရြယ္
စသည္မ်ားျဖင့္ အဆင့္ဆင့္ ေျပာင္းလဲေပးခဲ့ရၿပီ။ ယခုလည္း ေျပာင္းေပးေနရဆဲ။
သင္ႏွင့္အမ်ားသည္လည္း ထိုနည္းမျခား တစ္သားတည္းပင္။ သည္မွာျဖစ္ေသာ နာမ္႐ုပ္ သည္မွာတြင္
အေပ်ာက္သုတ္ခံ ခဲ့ၾကရၿပီး၊ သည္ေနရာေမြး သည္ေနရာမွာပင္ ေသခဲ့ေၾကခဲ့ၾကရၿပီ။
သို႔ေၾကာင့္ သင္တို႔၏ ျဖစ္စဥ္မ်ားသည္လည္း နံနက္ပိုင္းက အရြယ္သည္ ေန႔လည္အထိ သယ္လာခြင့္မရွိ။
တစ္ဖန္ ေန႔လယ္က အရြယ္သည္လည္း ညေနအထိ သယ္သြားခြင့္မရွိၿပီ။
သည့္ထက္ တင္းက်ပ္ေသာဥပေဒမွာ
သင္တို႔၏ ဘယ္ဖ၀ါး ေျမႇာက္စဥ္က နာမ္႐ုပ္မ်ား ထိုဘယ္ဖ၀ါးခ်နင္းသည္အထိ သယ္ထုတ္ယူသြားခြင့္မရ
လိုက္ျခင္းပင္။
ထိုမီးအားလုံးတို႔သည္ သတၱ၀ါတိုင္းတို႔၌ -
  • ဘုံခင္ရာမွ အစြဲေဆာင္ အေလာင္ခံ အေျပာင္ႏွံ ခံေနရျခင္းတည္း။
  • ဘ၀မင္ရာမွ အစြဲေႏွာင္ အေလာင္ခံ အေျပာင္ႏွံ ခံေနရျခင္းမ်ားတည္း။
  • ၀တၳဳ ၀တၳဳခ်င္း အလဲထားၾကရာမွလည္း အဖ်က္ခံ အသက္ႏွံ ေနရျခင္းမ်ားတည္း။
  • အာ႐ုံ အာ႐ုံခ်င္း လဲစားၾကရာမွလည္း အဖ်က္ခံ အသက္ႏွံ ေနရျခင္းမ်ားတည္း။
တစ္ေယာက္တည္းေနလည္း အဖ်က္မလြတ္ အပ်က္မလြတ္
အမ်ားႏွင့္တြဲေနက ပို၍ဆိုး ပို၍ပင္ အက်ဳိးနည္း။
သို႔ေၾကာင့္ အတြင္းေလာင္ ထိုမီးမ်ားသည္လည္း ျပင္ပမီးထက္ ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆုံး

No comments:

Post a Comment