ေက်းဇူးေတာ္ရွင္ လယ္တီဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး
ျပဳစုေတာ္မူေသာ
ဘာဝနာဒီပနီ မွ ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္
သည္းေျခအ႐ူးအလား
ပုထုဇဥ္စိတ္မ်ား
ျပဳစုေတာ္မူေသာ
ဘာဝနာဒီပနီ မွ ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္
သည္းေျခအ႐ူးအလား
ပုထုဇဥ္စိတ္မ်ား
သည္းေျခပ်က္၍ အလြန္ႀကီး ေဖာက္ျပန္၍
ေနေသာ အ႐ူး၏ စိတ္သည္ မီးကို ေရႊထင္၏၊ ေရျပင္
ကို ေျမျပင္ထင္၏၊ ေကာင္းကင္ကို ေရျပင္ထင္၏၊
သစ္ပင္ေတာခ်ဳံေတြကို ေရႊဘုံေရႊနန္းေတြ ထင္၏၊
ထုိျမင္မႈသည္ စိတ္ဝိညာဏ္လွည့္စားမႈ သက္သက္
သာတည္း၊
ဓာတ္အျမင္ မေပါက္ေသာ ပုထုဇဥ္ သတၱဝါ
တို႔၏စိတ္သည္ ထို အ႐ူးစိတ္ႏွင့္ ထပ္တူပင္တည္း၊
အ႐ူး၏စိတ္မွာ ဘာမွ မဟုတ္, ဘာမွမရွိေသာ ေကာင္းကင္
ကို ေရျပင္ႀကီး, ပင္လယ္ျပင္ႀကီး အဟုတ္အမွန္
ထင္ျမင္၍ ေနမႈႏွင့္ ပုထုဇဥ္ သတၱဝါတို႔၏စိတ္မွာ
နိမိတ္ႀကီး ၂-ပါး ထင္ျမင္၍ ေနမႈတူလွ၏။၏
႐ုပ္ဓာတ္, နာမ္ဓာတ္တို႔သည္သာ အဟုတ္ရွိ
အမွန္ရွိ ျဖစ္ကုန္၏၊ ထိုအဟုတ္ရွိ အမွန္ရွိတို႔ကား
မ်က္ေတာင္တစ္ခက္ လွ်ပ္တစ္ျပက္မွ် ခိုင္ၿမဲေသာ
နိစၥမ်ဳိး မဟုတ္ကုန္၊ အလိုသို႔လိုက္တတ္ေသာ
အတၱမ်ဳိး မဟုတ္ကုန္၊ အနိစၥမ်ဳိး, အနတၱမ်ဳိးတို႔သာ
ျဖစ္ကုန္၏။
နိမိတ္ႀကီး ၂-ပါးတို႔ကား အဟုတ္ရွိ အမွန္ရွိ
မဟုတ္၊ စိတ္ဝိညာဏ္ ထင္ခ်င္တတ္တိုင္း ထင္ျမင္၍
ေနေသာ အထည္ျဒဗ္ႀကီးျဖစ္၍ နိစၥအေန, အတၱအေန
ထင္ျမင္၍ ေနၾကကုန္၏။
နိမိတ္ႀကီး ၂-ပါးဆိုသည္လည္း အထည္ျဒဗ္
မဟုတ္ေသာ ႐ုပ္ဓာတ္, နာမ္ဓာတ္ကိုပင္ အထည္ျဒဗ္
ျပဳလုပ္၍ ထင္ျမင္ေသာ အမႈတည္း။
အ႐ူးသည္ ေကာင္းကင္ႀကီးကို ေရဟူ၍
အတပ္ ထင္ျမင္၏၊ အ႐ူးထင္သည့္အတိုင္း ေရမဟုတ္
သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ေရကိစၥ၌ အသုံးသက္သက္
မက်၊ ေရဟု ထင္ျမင္ခ်က္ႏွင့္ အမက္ႀကီး အစြဲႀကီး
တစ္ခု ျဖစ္ေန႐ုံမွ်သာ ရွိ၏။
ထို႔အတူ သတၱဝါတို႔သည္ ႐ုပ္ဓာတ္, နာမ္ဓာတ္
တို႔ကို နိမိတ္ႀကီး ၂-ပါးျပဳလုပ္၍ နိစၥ, အတၱ ထင္ျမင္၍
ေနၾကကုန္၏၊ သတၱဝါတို႔ ထင္ျမင္သည့္အတိုင္း မဟုတ္
သည့္အတြက္ေၾကာင့္ ထို႐ုပ္ဓာတ္, နာမ္ဓာတ္တို႔သည္
နိစၥကိစၥ, အတၱကိစၥႏွင့္ သက္သက္ အသုံးမက်ကုန္။
No comments:
Post a Comment